Friday, December 04, 2009

Vilken underbar dag!


Trots att jag inte lyckades tanka Biogas så blev dagen helt underbar!

Först fick jag bokföraretips av både Guldlock och Ray Dar. Toppen. Sen fick jag ett otroligt vänligt mail av någon som inte ännu har ett alias, som skrev "Det är kul att läsa din blogg. Den är annorlunda. Den har klass och skön humor". Dessutom hade han nys om hur man fiskar fram sångtexten till Madame de Pompadour. Wöuhöu!

Brevvännen ringde och meddelade att han kommit på vad den där manicken där på bordet egentligen är. Det är hör och häpna ett bär, ett svart bär som kan ringa till äpplen. Blackberry-iPhone. Duktiga han! Trevlig pratstund.

Och för att göra dagen extra underbar så blev jag bjuden på lunch på Vassa Eggen av Konstnären som dessutom bjöd mig med på ett hel uppsättning av kommande roliga cocktailparties, antikaffär-rundor osv. Han hade hört mig kommentera att "nu är det pay-back time" och tänkte ta i riktigt ordentligt! Han som kallar mig Pocahontas anslöt sedan även han till lunchen och jag kan bara säga att det hade varit väldigt kul att hänga kvar i baren på afterwork.

No comments: